Brugeroprettelse

Første gang du besøger selvbetjeningen, skal du oprettes som bruger*

Brugeroprettelsen sker ved at trykke på “Log ind med MitID” knappen når du er inde i selvbetjeningsvinduet.

Under brugeroprettelsen skal du udfylde en række oplysninger om dig selv, det er vigtigt at du udfylder e-mail feltet med en gyldig e-mail adresse, da vi bruger denne mail adresse til at sende et aktiveringslink og senere til at give dig besked, når der er svar på e-portalen fra din læge.

Når du har udfyldt brugeroprettelses skemaet, og har trykket på “opret ny bruger”, modtager du kort efter en mail fra “noreply@besoeglaegen.dk”. Mailen sendes til den email-adresse du angav, da du oprettede dig som bruger.

Tryk på aktiverings-linket i mailen – et nyt vindue vil nu åbne sig og du vil her kunne se, at din bruger er vellykket aktiveret.

Du kan fremadrettet selv vælge om du vil:

  1. Logge ind på e-portalen med dit CPR-nummer samt dit PASSWORD (det du netop har oprettet, da du registrerede dig som bruger)
  2. Logge ind med MitID

*Ovenstående gælder for personer over 15 år, der har et MitID. Er du under 15 år, skal du kontakte klinikken for at blive oprettet.

Bestil tid

Du kan her foretage elektronisk tidsbestilling. Det er muligt at bestille tid en periode frem i tiden. Vælg den type aftale du ønsker hos enten læge eller sygeplejerske. Du får derefter en liste over de dage, hvor der er ledige tider. Vælg derefter den ønskede dag og det ønskede tidspunkt. Skriv venligst en kort besked om, hvad det drejer sig om.

Der kan IKKE bestilles tid til: Attester fra kommunen, forsikringsattester, 1. graviditetsundersøgelse, spiral- oplægning eller skifte, årskontroller v. sygeplejersken, første besøg iforb. med rejsevaccinationer via mail, da disse kræver ekstra tid.

DET ER IKKE MULIGT AT BESTILLE AKUT TID VIA MAIL

-Ring 9852 5266 vedr. dette.